05
اردیبهشت

با خواهر و برادر های کراسفیت گیمز آشنا شوید .

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اپن کراسفیت به پایان رسید و ورزشکارانی از این مرحله بالا اومدن . و بعضی از اونها خانوادگی در کنار هم به رقابت پرداختند .
بروکولز که سال قبل جزو ۵ نفر اصلی مسابقات گیمز بود امسال در کنار خواهر دوقلویش سیدنی ولز به رقابت میپردازه .
و همینطور برادران پنچیک ، اسکات ، ساکسون و اسپنسر .
و برادران اسمیت بن الک و دین .

تمام این ورزشکاران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کراسفیت راه یافتند البته این نکته قابل توجه که لیست ورزشکاران یک چهارم هنوز نهایی نشده .

این اولین بار است که سیدنی ولز در کنار خواهر پر آوازه اش که تا به حال ۶ دوره ورزشکار رقابتهای گیمر بوده مسابقه میدهد .
بروکولز در شمال آمریکا مقام ۵ را به خود اختصاص داده و سیدنی در این منطقه مقام ۷۱ ام را کسب کرده .
بروک و سیدنی ولز در 14 جوای 1995 در میزوری ایالات متحده آمریکا در خانواده ای کاملا ورزشی متولد شد. بروک از سال 2013 کراسفیت را شروع کرد که توانست در اولین حضور خود در مسابقات منطقه ای مرکز ایالات متحده آمریکا در سال 2015 زمانی که تنها 19 سال سن داشت مقام اولی را از آن خود کند . او از سال 2015 تا کنون در تمام مسابقات گیمز حضور داشته و با وجود سن کمش عملکرد قابل توجهی را ارایه داده است. به گفته این دو خواهر : ما رقابت سختی نداریم و از تمرین در کنار هم لذت می‌بریم و خوشحالیم که تا این مرحله کنار هم بودیم .

دوقلوهایی دیگری که در مسابقات کراسفیت حاضر هستند برادران پنچیک ، ساکسون و اسپنسر هستند که همچنین برادر بزرگتر آنها که تا به حال ۸ بار به مسابقات گیمز راه یافته آنها را همراهی میکند .برادر بزرگ این خانواده در سال 2014 و 2016 قهرمان مسابقات تیمی گیمز شده است. این برادرها با پخش زنده در رقابت ۲۱.۳ و ۲۱.۴ رقابت هیجان انگیز و جذابی را به نمایش گذاشتند .این سه برادر در منطقه شمال آمریکا به رقابت پرداختند که پنچیک جایگاه دوم را کسب کرد ساکسون هشتم و اسپنسر دهم .

و اما برادران دیگر برادران اسمیت هستند .بن ، الک و دان که به واقع از ژنتیک بی نظیری برخوردارند .بن اسمیت از سال ۲۰۱۴ در مسابقات گیمز حضور دارد که در سال ۲۰۱۵ قهرمان مسابقات گیمز شد .الک اسمیت قهرمان اسبق رشته ژیمناستیک و ورزشکار قدرتمند کراسفیت  که سه دوره توانسته در مسابقات گیمز حضور داشته باشد و از آمادگی بی نظیری در حرکات ژیمناستیک برخوردار است .و همچنین برادر دیگر آنها دان اسمیت در کنار آنها به رقابت می‌پردازند.